Recept 19 voor Oma Betty

Vandaag was Oma Betty jarig en dat vierden we met een ontbijt. Gisteravond schoot ik very-last-minute in actie voor het cadeautje: een mandje krokantje uit Zo Geknipt! Toch toepasselijk voor bij een ontbijt, niet?
 
 
Het mandje maken was leuk, eenvoudig en ging snel. Echt een dankbaar last-minute-projectje, voor herhaling vatbaar. Ik ging voor een stofje met aardbeien en kersen. Meneer lielebeesje vond dat in eerste instantie niet zo ontbijtachtig, maar nadat ik de link legde met confituur, kwam de 'aha'.
 
Wat doet die lege confituurpot daar trouwens in dat mandje? Wel, cadeau-idee nummer 1 (niet-zo-very-last-minute) vond ik bij haar: Oma Betty kreeg haar eigen labels. Ze maakt ontelbare soorten overheerlijke confituur en ze deelt die graag uit, dus een mooi labeltje staat dan lekker professioneel (en zo tonen wij een beetje onze appreciatie). Hopelijk mogen wij daar volgende zomer ook weer onze kast buikjes mee vullen!
 
En hoewel de zon zich vandaag eindelijk nog eens heeft laten zien, was dat nog niet op het uur dat wij richting schoonouders vertrokken ...
 
Patroon: Zo Geknipt!
Wit katoentje met aardbeien en kersen: Pauli.
Rood katoentje met witte stipjes: Annamarieke.
Ronde etiketten: Club.

5 opmerkingen

  1. Oma heeft geluk, met zo een schoon mandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk en dat stofje is inderdaad goed gekozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend mandje. En zo te lezen erg leuk en snel om te maken. Hier zal ze vast blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.