Oops, I did it again!

Wat denk je? Dubbel winnen natuurlijk!

Vorige week bracht de postbode de prachtige kikker (een soort van speel-knuffel-kussen) van Bisou de Lou die ik won bij mamajulesjeanne. Heel stylish, dat beest, helaas werd hij 'Akunouder' gedoopt door de zoon. Karel Kikker? Kris de Kikker? Nee hoor, Akunouder! Iets minder stylish dus. Wat zijn Akunouders, hoor ik u denken? Die lopen veel rond in Plopsaland, dixit Thias. En nee, Akunouder (goed dat ik het hier een paar keer neerschrijf, want ik zou het anders sowieso vergeten, die naam), mocht niet mee naar bed. Dat zou een gevecht worden tussen dochter en zoon. Akunouder woont in de zetel, zei ik dus. Hij wordt overdag met veel liefde omringd en kan daar dan 's nachts een beetje van bekomen ...




Afgelopen week vernam ik ook dat ik de giveaway bij Daydream niet gewonnen had, maar dat alle deelnemers wel een kortingsbon kregen voor de webshop Something Naais. Dat noem ik toch ook winnen, nah!


Dankjewel Isabel en Tina!


En ja, ik beloof voor de zoveelste keer dat er hier een giveaway zit aan te komen (ondertussen zijn mijn tweede blogverjaardag en zelfs mijn eigen verjaardag alweer gepasseerd), maar nu is 't echt waar hoor!

2 opmerkingen

  1. Oooh gelukzak :-) Ik heb ondertussen ook al twee keer een giveaway gewonnen! Toch fier als startende blogster :-D
    Ik doe zeker ook mee met jou giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er een gezellig beestje uit. :)
    En das met veel plezier gedaan hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.