Susanne Inspiration Day #5 - Compagnie M.

"Susanne ... Susanne ... Susanne, ik ben stapelgek op jou!" Sinds de eerste keer dat Marte het over haar nieuwe patroon had, zit ik met dat liedje in m'n hoofd. En gelukkig bleek dat ook de waarheid!


Deze sneak peek op Instagram kreeg volgens mij de meeste likes ooit (in mijn geval dan eh)!



Blij als een kind was ik, toen ik hoorde dat er weer testersavonden zouden komen en dat ik mocht meedoen. Het was echt supergezellig, ik leerde weer vanalles bij, er werd eindeloos getetterd (ook toen we al lang klaar waren, want die cardigan zit echt in een wip in elkaar!) en ik kwam thuis met een geweldig tof 'golfke'. Even een sfeerfoto:




Ik ging voor de versie met gedubbeld voorpand en paspel. Even leek dat een vrij onmogelijke keuze te worden zonder al te veel 'foefelare', maar met een beetje geduld en gezond verstand was dat helemaal niet nodig en werd alles toch netjes afgewerkt (en dus was ik best wel fier dat ik mijn steentje kon bijdragen aan die optie van het patroon).





Eens je je cardigan aan hebt, komen je handen niet meer uit je zakken, zalig!




Ik mocht trouwens ook de kinderversie testen, joepie!






Lene is ook dolblij met de zakjes: extra plaats voor jaszakschatten!




Bij de versie van Lene liet ik de binnenstof terugkomen aan de mouwboordjes. Dat zit niet in het patroon, maar is ook echt niet moeilijk. Nu is het boordje omgeslagen, maar door het terug te slaan zorgen we hopelijk voor extra lang draagplezier.





Je ziet het niet echt op de foto's, maar ik heb de tip van Marte gevolgd en zowel bij mijn cardigan als die van Lene de zomen en het beleg vastgezet met een siersteek, geen tweelingnaald nodig!


Oh ja, nog even een blik achter de schermen: het was geen gemakkelijke fotoshoot buiten, met een dochter die totaal-niet-in-the-mood was en een zoon die ... nou ja, die wel. ;-)



Je kan de patronen onder andere aankopen in de webshop van Compagnie M. Tot het einde van deze week krijg je daar met de code SUSANNE10 een mooie korting!




Wil je nog meer Susannes zien? Neem dan zeker een kijkje op de blog van Marte, want naast haar eigen versies, zie je er nog heel wat van de andere deelnemers aan de Inspiration Days!


Marte, dankjewel voor je zalige patronen en de leuke avond!


Patroon: Susanne Cardigan for Teens & Women - for Kids - Compagnie M.
Oudroze glamoursweat: Cas & Nina.
Zilveren elastische paspel: Hexagoon.
Turquoise sweaterstof en bruine tricot: Pauli (UWYH, flink van mezelf!).
Liedje: Suzanne - VOF de Kunst.
Foto's binnen: papa - foto's buiten: meneer lielebeesje en ik.

24 opmerkingen

  1. Twee heel leuke versies! En een mooie naam van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijken jullie op elkaar zeg! Dat valt mij nu pas op. Twee heel toffe Susannes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Eva, en ja, dat heb ik nog gehoord. ;-)

      Verwijderen
  3. Die oudroze Suzanne met meteen in mijn kast komen hangen, ik vind het de mooiste die ik tot nu toe al zag passeren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een compliment, dankjewel!

      Verwijderen
    2. Ik was net hetzelfde aan het denken! Het patroon is niet echt mijn ding, maar jouw versie vind ik prachtig!

      Http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

      Verwijderen
  4. Goed dat je voor roze gekozen hebt, een heel geslaagde Susanne! Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vest ziet er super uit! Zelfs die van Lene! Zo grappig de blik op de laatste foto: "Ik heb hier zo geen zin in" :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's van jullie prachtige Suzanne-versies! Ik zag er hier in blogland reeds veel passeren, maar deze behoren tot mijn favorietjes! Heel mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg! Deze versie met paspel is echt een toffe versie, proper afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amaai Els, superleuke dingen dat jij naait!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amaai Els, superleuke dingen dat jij naait!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel schoon! Dat roze stofje ziet er ideaal uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.